Regulile livrărilor, plăților și a retururilor
Sperăm că te simți bine alături de noi
Daca nu se înțelege ceva sau nu este clar te rugăm,
Expedierea și livrarea
Expedierea comenzilor se face doar în zilele lucrătoare (Luni, Marți, Miercuri, Joi, Vineri), deoarece doar atunci se ridică comenzile de către curieri.
Estimările noastre, în legătură cu expedierea, sunt direct determinate de comenzile plasate de voi, clienții noștri. Așadar comenzile plasate până în ora 12:00PM vor pleca în aceeași zi, iar cele plasate după acestă oră vor pleca doar în a 2-a zi lucrătoare. Totodată comenzile plasate mai târziu de Vineri, ora 12:00PM, sau Sâmbătă și Duminică, vor fi procesate și livrate curierului în cursul zilei de Luni, sau cel târziu Marți.
Estimările noastre, în legătură cu primirea comenzii, sunt influențate de calitatea serviciului de curierat și de distanța la care voi sunteți față de noi, față de reședințele de județ. De exemplu o comanda ce este din Constanța trebuie să parcurgă un drum foarte lung de la noi din Cluj Napoca până la voi, acesta trece printr-un hub de sortare din Sibiu, de aceea nu poate să ajungă a 2-a zi, va ajunge doar a 3-a zi. Un alt exemplu este o comanda ce vine de la voi, dintr-o localitate limitrofă unui oraș, aflat la 60Km depărtare de acesta, acesta comanda va sta în depozitul orașului respectiv până ce se va organiza o rută de transport legată si cu alte localitați/livrări, proces ce poate dura mai multe zile.
Pentru toate acestea ve-ți primii notificări de la curieri, pe mail, SMS, telefonic, de acea vă rugăm să le luați foarte serios în condsiderare și să luați legătura cu aceștia pentru a afla aceste detalii importante.
Noi nu putem garanta livrarea exact în intervalul stabilit de tine, dar ne stăduim să-l respectăm și să fim cât mai aproape de necesitățile tale.
Serviciile noastre de livrare sunt:
- cu Sameday Courier (Livrare la ușa ta sau Point/Easybox) la care trebuie sa iei în considerare următoarele situații:
- dacă ai lansat comanda după ora 12 PM atunci ea va fi gata de livrare și predată curierului numai în a doua zi lucrătoare, deci va ajunge la tine în a 2-a zi.
- dacă comanda lansată de tine are destinația la mai mult de 450 Km, față de sediul nostru din Cluj-Napoca, atunci aceasta va ajunge la tine în 2-3 zile lucrătoare, neluând în calcul ziua lansării comenzii.
- dacă din diferite motive nu intri în posesia coletulului în 7 zile calendaristice și/sau s-au încercat două livrări, dar tot nu ai reușit să te întâlnești cu curierul, atunci comanda revine automat înapoi la noi. Te rugăm să eviți acesta situație (mai ales în situația că ai comandat printuri) deoarece acestă marfa este personalizată, noi nu o putem revinde, iar pentru noi este o pierdere totala.
- Ridicare din magazin, aștepți confirmarea finalizării comenzii după care poți trece pentru ridicare în fiecare zi lucrătoare, Luni-Joi între orele 9-17 și Vineri între 9-14 și este valabil doar pentru orașul Cluj-Napoca.
Taxe de livrare, manipulare și ramburs
Expedierea și livrarea sunt taxe dinamice ce se aplică pentru procesarea, manipularea, ambalarea, transportul, încasarea comenzi și articolelor comandate de tine.
Taxa de livrare, pentru primul kG, la serviciul "Livrare la ușa ta (24-48H)" este de 12,97 Lei, respectiv 9,46 lei pentru "Ridicare Sameday Point/Easybox", iar la peste 1 kG, pentru fiecare kG suplimentar, se adaugă 1,35 Lei pentru serviciul "Livrare la ușa ta (24-48H)", respectiv 1,26 Lei pentru "Ridicare Sameday Point/Easybox". Acesta taxă se aplică automat la toate comenzile ce nu depășesc un total de 169 Lei, fără transport inclus, peste acest prag livrare fiind GRATUITĂ.
Se adaugă și o taxă suplimentară de 6 Lei pentru livrare Sâmbătă, iar dacă se dorește plata ramburs se mai adaugă o taxă de 2,82 Lei pentru serviciul "Livrare la ușa ta (24-48H)", respectiv 1% din valoarea rambursului, pentru "Ridicare Sameday Point/Easybox". Atenție, pentru comenzile ce nu depășesc valoarea de 20 Lei, fară transport, vom adauga suplimentar și o taxă de 10 Lei pentru manipulara comenzii. Acestă taxă suplimentară este aplicată exclusiv la cererea curierului pentru ambalare, manipulare, etc., taxă ce este vizibil avertizată cu un mesaj ce apare în cosul de cumpărături, exact ca în exemplul de mai jos.
Toate aceste taxe de transport se calculează și se adaugă automat la totalul comenzii, în momentul finalizării acesteia, iar daca dorești să le eviți trebuie să neapărat să crești valoarea sau cantitațile comandate.
Dacă ai mai multe comenzi plasate într-o zi atunci vom opera/cumula noi, manual, toate comenzile tale, astfel încât să ai aplicată doar o singură tranșă de taxe pentru toate comenzile lansate de tine. Evident dacă apare situația în care totalul comenzilor tale depășește pragul de 169 Lei, îți vom acorda transport gratuit pentru toate comenzile cumulate.
Plata
Comenzile se pot achita în mai multe moduri:
- La LIVRARE, situație în care curierul îți va solicita contravaloarea acestei comenzi, cash sau cu card, în funcție de disponibilitatea acestuia de încasare. Acestă posibilitate este activă pănă la un total general de 300 Lei, inclusiv cu taxa de transport. Peste acest total platforma vă va afișa automat doar celelalte variante de plată, acesta nefiind activă.
- Direct online, cu card, prin EuPlatesc. Acest serviciu este garantat și super securizat. Se pot achita comenzi indiferent de totalul general al acestora.
- Transfer bancar direct în contul nostru. Aceasta metodă este utilizată dacă ești societate comercială. Se pot achita comenzi indiferent de totalul general al acestora cu mențiunea că comanda se va expedia doar după ce plata va fi confirmată de către banca noastră.
- Dacă ai optat pentru livrarea cu serviciul Sameday Easybox + plata la livrare, trebuie să știi că la ridicarea coletului va trebuii să achiți cu cardul, plata cash nefiind posibilă în cadrul acestui sistem de livrare.
Retur și înlocuire
Vrem să fii complet fericit atunci când comanzi la LOOK Print. Dacă, din orice motiv, nu ești mulțumit, vom accepta returnarea a mărfurilor defecte. Marfa utilizată nu poate fi returnată decât dacă este defectă, nu corespunde BT-ului aprobat de tine (asta în cazul printurilor) sau nu îndeplinește comdițiile de garanție prevăzute de lege și convenite în cadrul secțiunii Termeni și condiții. Marfa returnată trebuie să includă ambalajul original, instrucțiunile aferente și să fie în aceeași stare calitativă ca atunci când au fost primite. Este posibil să se aplice o taxă de preluare și/sau restocare. Marfa trebuie returnată în termen de 14 de zile de la data primirii acesteia, iar sesizarea către noi trebuie făcuta imediat ce se deschide coletul.
Returnarea banilor și a cadourilor
Când se returnează o marfă achitată sau un cadou oferit de noi, atunci va fi eliberat un bon valoric în contrapartidă cu valoarea mărfurilor returnate sau se vor returna banii achitați, în contul tău, la alegerea ta. Acest bon valoric poate fi folosit orcând pentru achiziții de la orice magazin FOTO Expres Procesare cât și pentru comenzi ulterioare pe acestă platformă.
Returnarea mărfurilor poștal (prin curier)
În interiorul coletului te rugăm să introduci toate documentele primite de la noi, însoțite de o scurtă descriere a motivelor pentru returnare și dacă dorești să schimbi articolul(ele) sau să primiești un bon credit (în funcție de forma inițială de plată).
Închideți coletul primit de la noi astfel încât ambalajul împreună cu elementul(ele) originale să rămână intacte. Utilizați una dintre etichetele de transport furnizate și lipite pe colet pentru a vă asigura că adresa de returnare și informațiile necesare returnării sunt corecte. Articolele cu restricții trebuie returnate folosind exclusiv transportul la sol.
Te rugăm să accepți un termen de câteva zile pentru ca LOOK Print să proceseze și să analizeze cererea ta de rambursare.