Regulile livrărilor, plăților și a retururilor

Sperăm că te simți bine alături de noi

Politicile noastre de livrare și returnare sunt special creeate pentru a ne asigura că îți satisfacem toate așteptările.
Daca nu se înțelege ceva sau nu este clar te rugăm,

Expedierea și livrarea

Expedierea comenzilor se face doar în zilele lucrătoare (Luni, Marți, Miercuri, Joi, Vineri), doar când se ridică comenzile de către curieri.
Estimările noastre, în legătură cu expedierea, sunt direct determinate de comenzile plasate de voi. Așadar comenzile plasate până în ora 12:00PM vor pleca în aceeași zi, iar cele plasate după acestă oră vor pleca doar în a 2-a zi lucrătoare. Totodată comenzile plasate mai târziu de Vineri, ora 12:00PM sau Sâmbătă și Duminică, vor fi procesate și livrate curierului în cursul zilei de Luni sau cel târziu Marți.
Estimările noastre, în legătură cu primirea comenzii, sunt influențate de calitatea serviciului de curierat și de distanța la care voi sunteți față de noi, față de reședințele de județ. De exemplu o comanda ce este din Constanța trebuie să parcurgă un drum foarte lung de la noi din Cluj Napoca până la voi, acesta trece printr-un hub de sortare din Sibiu, de aceea nu poate să ajungă a 2-a zi, va ajunge doar a 3-a zi. Un alt exemplu este o comanda ce vine de la voi, dintr-o localitate limitrofă unui oraș, aflat la 60Km depărtare de acesta, acesta comanda va sta în depozitul orașului respectiv până ce se va organiza o rută de transport legată si cu alte localitați/livrări, proces ce poate dura mai multe zile.
Pentru toate acestea ve-ți primii notificări de la curieri, pe mail, SMS, telefonic, de acea vă rugăm să le luați foarte serios în condsiderare și să luați legătura cu aceștia pentru a afla aceste detalii importante.
Noi nu putem garanta livrarea exact în intervalul stabilit de tine, dar ne stăduim să-l respectăm și să fim cât mai aproape de necesitățile tale.

Serviciile noastre de livrare sunt:

  1. cu Sameday Courier (Livrare la ușa ta sau Point/Easybox), trebuie să iei în considerare următoarele aspecte:
    • dacă ai lansat comanda după ora 12 PM atunci acesta va fi gata de livrare și predată curierului numai în utmătoarea zi lucrătoare, deci este posibil să ajungă la tine doar în a 2-a zi de la lansarea comenzii.
    • dacă comanda lansată de tine are destinația la mai mult de 450 Km, față de sediul nostru din Cluj-Napoca, atunci aceasta va ajunge la tine în 2-3 zile lucrătoare, neluând în calcul ziua lansării comenzii.
    • dacă ai lansat o comandă cu livrare la Easybox, iar după împachetarea acesteia constatăm ca este mai mare (ca volum) decât limitele acceptate pentru acest serviciu, vom schimba metoda aleasă de tine în "Livrare la ușa ta". Evident că în acestă situație taxele pentru livrarea comenzii se vor schimba, dar desigur îți vom comunica și ție acest aspect.
    • dacă din diferite motive nu intri în posesia coletulului în 7 zile calendaristice și/sau s-au încercat două livrări, dar tot nu ai reușit să te întâlnești cu curierul, atunci comanda revine automat înapoi la noi. Te rugăm să eviți acesta situație (mai ales în situația că ai comandat printuri) deoarece acestă marfa este personalizată, noi nu o putem revinde, iar pentru noi este o pierdere totala.
  2. cu BOLT (Livrare la adresa ta), trebuie să iei în considerare următoarele aspecte:
    • totalul comenzii nu include și costul acestui transport deoarece acest cost este unul dinamic, în funcție de adresa la care taxiul trebuie să ajungă. Putem obține acesta cotație de transport doar în momentul stabilirii cursei, îl vom transmite/comunica către tine și doar după aprobarea ta vom chema taxiul.
    • șoferul taxiului te va suna când să te întâlnești cu el, trebuie să vi să ridici comanda, să ieși afară din cladirea de destinație, deoarece șoferul de pe Bolt nu duce comanda direct la ușa ta.
    • această variantă de transport implică exclusiv plata cu cardul, nefiind posibile alte variante de plată, iar costul transportului îl vei achita cash șoferului de taxi.
    • acest serviciu este exclusiv pentru orașul Cluj-Napoca.
  3. Ridicare din magazin, te rugăm să iei în considerare următoarele aspecte:
    • să aștepți confirmarea finalizării comenzii (vom trimite un mesaj pe email si SMS), după care poți trece pentru ridicarea acesteia, în fiecare zi lucrătoare, de Luni până Joi, între orele 9-17, iar Vineri între 9-14.
    • acest serviciu este exclisiv pentru orașul Cluj-Napoca.

Taxe de livrare, manipulare și ramburs

Expedierea și livrarea sunt taxe dinamice ce se aplică pentru procesarea, manipularea, ambalarea, transportul, încasarea comenzi și articolelor comandate de tine.

Taxa de livrare este calculată dinamic în funcție de greutate, volum, distanță, astfel pentru primul kG, la serviciul "Livrare la ușa ta (24-48H)" pornește de la 12,97 Lei, respectiv 9,46 lei pentru "Ridicare Sameday Point/Easybox", iar la peste 1 kG, pentru fiecare kG suplimentar, adaugă 1,35 Lei la serviciul "Livrare la ușa ta (24-48H)", respectiv 1,26 Lei pentru "Ridicare Sameday Point/Easybox". Acesta taxă se aplică automat la toate comenzile ce nu depășesc un total de 169 Lei, fără transport inclus, peste acest prag livrare fiind GRATUITĂ.
Se adaugă și o taxă suplimentară de 6 Lei pentru livrare Sâmbătă, iar dacă se dorește plata ramburs sistemul calculează automat o taxă de 1% din valoarea rambursului. Atenție, pentru comenzile ce nu depășesc valoarea de 20 Lei, fară transport, vom adauga suplimentar și o taxă de 10 Lei pentru manipulara comenzii. Acestă taxă suplimentară este aplicată exclusiv la cererea curierului pentru ambalare, manipulare, etc., taxă ce este vizibil avertizată cu un mesaj ce apare în cosul de cumpărături, exact ca în exemplul de mai jos.

Coș cu valoarea sub 20 Lei! Vom adăuga o taxă de operare, în valoare de 10 Lei.

Toate aceste taxe de transport se calculează și se adaugă automat la totalul comenzii, în momentul finalizării acesteia, iar daca dorești să le eviți trebuie să neapărat să crești valoarea sau cantitațile comandate.

Dacă ai mai multe comenzi plasate într-o zi atunci vom opera/cumula noi, manual, toate comenzile tale, astfel încât să ai aplicată doar o singură tranșă de taxe pentru toate comenzile lansate de tine. Evident dacă apare situația în care totalul comenzilor tale depășește pragul de 169 Lei, îți vom acorda transport gratuit pentru toate comenzile cumulate.

Plata

Exista mai multe variante de a achita comanda, acestea fiind:

  • La LIVRARE, curierul îți va solicita contravaloarea comenzi, cash sau cu card, în funcție de posibilitățile acestuia de a încasa. Dacă ai optat pentru livrarea cu serviciul Sameday Easybox și plata la livrare, trebuie să știi că la ridicarea coletului va trebuii să achiți cu cardul, plata cash nefiind posibilă în cadrul acestui sistem de livrare.
  • Online, cu CARD, prin EuPlatesc. Acest serviciu este garantat și super securizat de către procesatorul de plăți cu care lucrăm.
  • Transfer bancar sau ORDIN DE PLATĂ direct în contul nostru. Metodă exclusiv pentru firme. Comanda se va procesa doar după ce plata va fi confirmată de către banca noastră.

Totodată sunt fixate unele reguli de încasare, în funcție de produse, valoarea comenzii, regiune, client, dată, cod de discount, etc. Aceste reguli pot bloca sau debloca una sau mai multe dintre variantele de achitare. Următoarele reguli sunt active în acest moment:

  • Comandă standard, poți plătii LA LIVRARE sau cu CARD. - permite plata cu card și la livrare (elimininând plata cu ordin de plată), dacă comanda este mai mare decât 50 Lei și mai mică de 300 Lei. Poți solicita plata cu ordin de plată prin trimiterea unui mesaj la finalizarea comenzii, în rubrica observații comandă și vei primii factura cu care poți achita comanda.
  • Comanda este sub 50 Lei, poți achita doar cu CARD. - permite plata doar cu card (elimininând plata la livrare si plata cu ordin de plată), dacă comanda este mai mică sau egală cu 50 Lei. Excepție fac doar comenzile cu ridicare din magazinul propriu, pentru care sunt active toate modalitățile de plată. Acestă regulă certifică seriozitatea comenzilor mici, am început să o aplicăm deoarece am constatat că marea lor majoritate devin retururi.
  • Comanda este peste 300 Lei, poți plăti doar cu CARD sau OP. - permite plata doar cu card și cu ordin de plată (elimininând plata la livrare), dacă comanda este mai mare decât 300 Lei. Regula face parte din politica noastră generală de vânzări, 300 Lei fiind creditul maxim pe care-l putem acorda unui client.
  • Comanda conține produsul XXX, poți achita doar cu CARD. - permite plata doar cu card (elimininând plata la livrare și plata cu ordin de plată), pentru comanda ce conține produsul menționat și este mai mică decât 300 Lei. Excepție fac doar comenzile cu ridicare din magazinul propriu, pentru care sunt active toate modalitățile de plată.
  • Scuze, ești restricționat, poți achita doar cu CARD. - permite plata doar cu card (elimininând plata la livrare si plata cu ordin de plată), dacă comanda este mai mică sau egală cu 300 Lei. Acestă regulă restricționează anumiți clienți ce au plasat în trecut comenzi ce au generat retururi. Dacă dorești, sau dacă consideri că trebuie să fii scos de pe acestă listă, transmite-ne un mesaj pe contact, înainte de a face comanda, iar noi o vom analiza și te vom debloca.
  • Comandă cu BOLT, poți achita doar cu CARD. - permite plata doar cu card (elimininând plata la livrare si plata cu ordin de plată), deoarece ai stabilit că dorești livrarea prin BOLT. Am stabilit așa deoarece serviciul de transport marfă de la Bolt nu are și opțunea de retur banii sau de transfer în cont a sumelor colectate.

Retur și înlocuire

Vrem să fii complet fericit atunci când comanzi la LOOK Print. Dacă, din orice motiv, nu ești mulțumit, vom accepta returnarea a mărfurilor defecte. Marfa utilizată nu poate fi returnată decât dacă este defectă, nu corespunde BT-ului aprobat de tine (asta în cazul printurilor) sau nu îndeplinește comdițiile de garanție prevăzute de lege și convenite în cadrul secțiunii Termeni și condiții. Marfa returnată trebuie să includă ambalajul original, instrucțiunile aferente și să fie în aceeași stare calitativă ca atunci când au fost primite. Este posibil să se aplice o taxă de preluare și/sau restocare. Marfa trebuie returnată în termen de 14 de zile de la data primirii acesteia, iar sesizarea către noi trebuie făcuta imediat ce se deschide coletul.

Returnarea banilor și a cadourilor

Când se returnează o marfă achitată sau un cadou oferit de noi, atunci va fi eliberat un bon valoric în contrapartidă cu valoarea mărfurilor returnate sau se vor returna banii achitați, în contul tău, la alegerea ta. Acest bon valoric poate fi folosit orcând pentru achiziții de la orice magazin FOTO Expres Procesare cât și pentru comenzi ulterioare pe acestă platformă.

Returnarea mărfurilor poștal (prin curier)

În interiorul coletului te rugăm să introduci toate documentele primite de la noi, însoțite de o scurtă descriere a motivelor pentru returnare și dacă dorești să schimbi articolul(ele) sau să primiești un bon credit (în funcție de forma inițială de plată).

Închideți coletul primit de la noi astfel încât ambalajul împreună cu elementul(ele) originale să rămână intacte. Utilizați una dintre etichetele de transport furnizate și lipite pe colet pentru a vă asigura că adresa de returnare și informațiile necesare returnării sunt corecte. Articolele cu restricții trebuie returnate folosind exclusiv transportul la sol.

Te rugăm să accepți un termen de câteva zile pentru ca LOOK Print să proceseze și să analizeze cererea ta de rambursare.

PRIMEȘTI PE LOC UN CADOU

Confirmă mailul și primești un cod de reducere pe care poți să-l foloșești oricând dorești

PROMOȚII SPECIALE DOAR PENTRU MEMBRII

Newsletter Fashion Box
DOREȘTI O REDUCERE?
Copyright © 2023 FOTO Expres Procesare SRL - www.lookprint.ro și www.lookprint.eu. Toate drepturile rezervate.